Achizitie echipamente IT&C pentru functionarea SMIS la nivelul OIRPOSDRU regiunea NE
Axa prioritara 2: Dezvoltarea in continuare si sprijin pentru functionarea Sistemului Unic de Management al Informatiei
Domeniul major de interventie 2.4: Achizitia de echipamente si servicii TI&C
Codul SMIS: 37554
Beneficiar: Organismul Intermediar Regional POS DRU Nord - Est
Valoarea contractului/ deciziei de finantare
Contributie UE: 42181.78
Contributie nationala: 10545.45
Valoare totala eligibila: 52727.23
Cheltuieli neeligibile: 12654.53
Total proiect: 65381.76
Obiectivul proiectului: Dotarea OIRPOSDRU NE cu echipamente TI&C, hardware si software, in vederea operarii corecte, eficiente si eficace a SMIS. Achizitionarea de echipamente TI&C permite Solicitantului sa atinga un nivel tehnologic necesar pentru o buna operare in SMIS, astfel proiectul contribuind atat la indeplinirea obiectivului axei prioritare 2 din cadrul POAT (de a asigura o buna operare a SMIS, dezvoltarea lui organizationala si functionala, actualizarea si extinderea sistemului pentru a permite acces rapid la informatii la nivelul tuturor institutiilor implicate in procesul de gestionare a instrumentelor structurale si pentru realizarea unei gestionari eficiente a programelor operationale), cat si la indeplinirea obiectivului global POAT (de a asigura sprijinul necesar procesului de coordonare si de a contribui la implementarea si absorbtia eficace, eficienta si transparenta a instrumentelor structurale in Romania).
Rezultate asteptate: R1. Achizitionarea de calculatoare (cu sistem de operare inclus), imprimante de retea si imprimante multifunctionale de retea (cu functie de scanare si copiere inclusa);
Ca rezultate / efecte indirecte putem mentiona o mai buna capacitate de operare in SMIS a organizatiei solicitante, in calitatea sa de Organism Intermediar Regional pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Regiunea Nord-Est, si pe aceasta cale, o implementare mai eficace, eficienta si transparenta a fondurilor structurale in Romania
Stadiul proiectului: Finalizat
Stadiul financiar al proiectului*
Cheltuieli eligibile solicitate: 52727.23
Cheltuieli eligibile aprobate: 52727.23
Prefinantare platita: 0
Contributie UE rambursata: 42181.78
Contributie nationala rambursata sau aprobata: 10545.45
Cereri de rambursare (CR):
Nr. CR |
Data primirii CR |
Suma solicitata |
Data aprobarii CR |
Suma aprobata |
Nr. si data ordine de plata aferente rambursarilor FEDR |
Suma rambursata FEDR |
1 |
04-JAN-12 |
403.23 |
12-JAN-12 |
403.23 |
OP 10/18-JAN-12 |
322.58 |
2 |
20-JUN-12 |
382 |
13-SEP-12 |
382 |
OP 146/14-SEP-12 |
305.6 |
3 |
30-JUL-12 |
51942 |
13-SEP-12 |
51942 |
OP 145/14-SEP-12 |
41553.6 |
* platile aferente proiectului se actualizeaza in SMIS intre 1-10 ale lunii urmatoare celei in care s-a efectuat plata
|
|