Bine aţi venit pe site-ul nostru!
 
 
Documente  Newsletter
E-mail:


Documente  Documente
 Codul de Conduită
 Ghidul Solicitantului - FAT septembrie 2013
 ANUNT FACILITATEA DE ASISTENTA TEHNICA
 Broşuri Asistenţă Tehnică
 Brosura POAT 2014 - 2020
 Studiul privind identificarea direcţiilor prioritare de reformă a Politicii de Coeziune post - 2013 din perspectiva României
 Brosura Studiu de caz privind Egalitatea de sanse

Evenimente  Evenimente

Dezvoltarea capacităţii de evaluare a unităţilor de evaluare din cadrul autorităţilor de management şi ACIS
Data: 21.07.2009

La data de 11 iunie 2009 a fost semnată Decizia de finanţare pentru proiectul „Dezvoltarea capacităţii de evaluare a unităţilor de evaluare din cadrul autorităţilor de management şi ACIS” co-finanţat din Programul Operaţional Asistenţă Tehnică 2007-2013.

Obiectivul general al proiectului este de a contribui la dezvoltarea unui sistem administrativ corespunzător prin acţiuni ce au ca obiectiv asigurarea unui nivel comun de experienţă şi cunoştinţe în domeniul evaluării printre actorii implicaţi.

Obiectivul specific al proiectului este de a acorda asistenţă tehnică şi instruire în vederea:

·        perfecţionării cadrului comun aferent evaluării instrumentelor structurale şi a instrumentelor de lucru existente;

·        îmbunătăţirii cunoştinţelor şi aptitudinilor în domeniul evaluării;

·        creşterii gradului de conştientizare a membrilor Comitetelor de Monitorizare şi a Comitetului Naţional de Coordonare privind utilitatea evaluărilor în procesele de implementare a programelor operaţionale, respectiv CSNR.

Proiectul îşi propune asigurarea asistenţei metodologice specifice pentru desfăşurarea activităţilor de evaluare a instrumentelor structurale. În plus, se doreşte implementarea unui program de instruire la nivel avansat pentru membrii unităţilor de evaluare, inclusiv stagii de pregătire în unităţile de evaluare ale unor state membre cu experienţă în domeniu. Totuşi, proiectul priveşte dincolo de unităţile de evaluare şi îşi propune activităţi de instruire şi a unor actori cheie ai procesului de evaluare, precum şi acţiuni de conştientizare a utilităţii evaluării în rândul factorilor de decizie şi ai celor de formulare a politicilor. Activităţile proiectului se vor încheia prin organizarea unei conferinţe internaţionale în domeniul evaluării pentru diseminarea bunelor practici şi a experienţei acumulate în activitatea de evaluare a instrumentelor structurale în România, dar şi în alte ţări.

 

Valoarea totală:      3.326.050 lei

Durata proiectului:                         18 luni

 

Arhivă
Cauta pe site  Caută pe site

Ghidul Beneficiarului  Ghidul Beneficiarului
  Ghidul Solicitantului
  Instructiune beneficiari inchidere
  Instructiune accesare MySMIS
  Manuale utilizare MySMIS
  Anexa 4 - Contractul de finanţare
  Anexa 5 - Decizia de finantare
  Anexa 6 - Cererea de rambursare
  Anexa 7 - Raport de progres
  Alte anexe la Ghidul Solicitantului
  Anexa 18 - Lista verificare cerere de rambursare proiecte salarii
  Anexa 25 - Declaratie pe proprie raspundere pentru proiecte salarii
  MODEL scrisoare acceptare vizită la faţa locului
  FORMULAR IDEI DE PROIECTE

FAQ  FAQ
 Avand in vedere perioada lunga cuprinsa in prima Cerere de Rambursare, dorim sa stim daca pentru functionarii cu statut special care nu au mentionat procentul de 100%, activitati pe Fonduri Structurale – Obiectivul convergenta, pe fisa postului, putem sa intocmim foi de prezenta saptamanale (nu zilnice), semnate de D.G. al AMPOSCCE, OIE sau OI IMM (dupa caz)?
 Va rugam sa ne spuneti daca in cazul in care la schimbarea fisei postului, managerii publici vor avea 99% atributii pe fonduri structurale si 1% alte atributii ce revin din statutul de manager public, mai este necesara intocmirea de foi de prezenta zilnice?
 Avand in vedere prevederile contractului de finantare privind masurile de informare si publicitate va rugam sa ne spuneti daca este obligatorie publicarea unui anunt in presa scrisa sau este suficienta publicarea anuntului pe site-ul institutiei beneficiare?
 In ce masura pot fi cuprinse in foile de prezenta ale personalului din cadrul structurilor suport implicate in proiectele POAT si activitatile privind stabilirea drepturilor salariale pentru echipele de proiect (proiecte finantate prin PO etc), respectiv acordarea claselor salariale conform prevederilor art.34 din Legea nr.284/2010, precum si activitatile privind rambursarea acestor sume?”
 Activitati precum: ordine stabilire drepturi salariale pentru personalul care beneficiaza de majorare salariala din AM (HG 595) la angajare, evaluare, modificare gradatii, etc, ordine de numire pe posturi cu atributii in gestionarea fondurilor structurale, ordine de modificare a structurilor organizatorice si a statelor de functii, nu sunt activitati eligibile pentru echipa de proiect. Dar in vederea stabilirii claselor de salarizare suplimentare orele alocate acestor activitati trebuie sa apara undeva. In timesheet apar doar activitatile eligibile, restul unde sunt mentionate?

Forum  Retea 1
Forum  Retea 2
Forum  Retea 3
Forum  Retea 4

Sesizare nereguli  Sesizare nereguli

Video  Video

 
  Proiect co-finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin POAT 2007-2013.

© 2011 Ministerul Fondurilor Europene
creare site-uri web - DancoVision
Home | POAT | Informaţii utile | Coordonare Asistenţă Tehnică | Licitaţii | Despre noi | Hartă Site | FAQ | Contact