Bine aţi venit pe site-ul nostru!
 
 
Documente  Newsletter
E-mail:


Documente  Documente
 Codul de Conduită
 Ghidul Solicitantului - FAT septembrie 2013
 ANUNT FACILITATEA DE ASISTENTA TEHNICA
 Broşuri Asistenţă Tehnică
 Brosura POAT 2014 - 2020
 Studiul privind identificarea direcţiilor prioritare de reformă a Politicii de Coeziune post - 2013 din perspectiva României
 Brosura Studiu de caz privind Egalitatea de sanse

Evenimente  Evenimente

Comitetul de Monitorizare al Programului Operational Asistenta Tehnica din 8 iunie 2011
Data: 08.06.2011

In data de 8 iunie 2011, Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale (ACIS) a organizat al optulea Comitet de Monitorizare pentru Programul Operational Asistenta Tehnica (POAT), in cadrul caruia a fost analizata evolutia acestui program operational in perioada noiembrie 2010 - mai 2011.

Cu aceasta ocazie, s-au prezentat activitatile derulate si rezultatele obtinute la nivelul POAT, dificultatile intampinate si solutiile adoptate, precum si perspectivele pentru perioada uramatoare.

Tematica dezbatuta la intalnire a mai urmarit aprobarea Raportului Anual de Implementare POAT pentru anul 2010, evaluarea intermediara POAT si comunicarea privind Instrumentele Structurale si POAT.

Cu aceasta ocazie, domnul Catalin Vatafu, secretar de stat, seful ACIS si presedintele Comitetului de Monitorizare a precizat ca “suntem perfect constienti de riscul care apasa asupra Romaniei din perspectiva dezangajarii de fonduri in urmatorii ani si in acest context a fost elaborat un Plan de Masuri Prioritare pentru consolidarea capacitatii de absorbtie a Fondurilor Structurale si de Coeziune, plan care a fost aprobat de Guvern si transmis Comisiei Europene. POAT va reprezenta un element cheie pentru implementarea anumitor prevederi din acest plan.”

Aceasta idee a fost subliniata si de reprezentantul Comisiei Europene, domnul Anton Schrag, seful adjunct al Unitatii pentru Romania din cadrul DG REGIO, care a mai adaugat ca “ACIS si Autoritatea de Management trebuie sa urmareasca doua aspecte cheie: pe de o parte, functionarea fluenta a programului si pe de alta parte identificarea acelor elemente prin care programul poate sprijini implementarea si gestionarea celorlalte programe operationale.”

Evenimentul a reunit participanti din randul institutiilor cu atributii in gestionarea si controlul Instrumentelor Structurale (Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Autoritati de Management, Autoritatea de Certificare si Plata, Autoritatea de Audit), alte institutii publice, precum si parteneri economici si sociali.

 

Arhivă
Cauta pe site  Caută pe site

Ghidul Beneficiarului  Ghidul Beneficiarului
  Ghidul Solicitantului
  Instructiune beneficiari inchidere
  Instructiune accesare MySMIS
  Manuale utilizare MySMIS
  Anexa 4 - Contractul de finanţare
  Anexa 5 - Decizia de finantare
  Anexa 6 - Cererea de rambursare
  Anexa 7 - Raport de progres
  Alte anexe la Ghidul Solicitantului
  Anexa 18 - Lista verificare cerere de rambursare proiecte salarii
  Anexa 25 - Declaratie pe proprie raspundere pentru proiecte salarii
  MODEL scrisoare acceptare vizită la faţa locului
  FORMULAR IDEI DE PROIECTE

FAQ  FAQ
 Avand in vedere perioada lunga cuprinsa in prima Cerere de Rambursare, dorim sa stim daca pentru functionarii cu statut special care nu au mentionat procentul de 100%, activitati pe Fonduri Structurale – Obiectivul convergenta, pe fisa postului, putem sa intocmim foi de prezenta saptamanale (nu zilnice), semnate de D.G. al AMPOSCCE, OIE sau OI IMM (dupa caz)?
 Va rugam sa ne spuneti daca in cazul in care la schimbarea fisei postului, managerii publici vor avea 99% atributii pe fonduri structurale si 1% alte atributii ce revin din statutul de manager public, mai este necesara intocmirea de foi de prezenta zilnice?
 Avand in vedere prevederile contractului de finantare privind masurile de informare si publicitate va rugam sa ne spuneti daca este obligatorie publicarea unui anunt in presa scrisa sau este suficienta publicarea anuntului pe site-ul institutiei beneficiare?
 In ce masura pot fi cuprinse in foile de prezenta ale personalului din cadrul structurilor suport implicate in proiectele POAT si activitatile privind stabilirea drepturilor salariale pentru echipele de proiect (proiecte finantate prin PO etc), respectiv acordarea claselor salariale conform prevederilor art.34 din Legea nr.284/2010, precum si activitatile privind rambursarea acestor sume?”
 Activitati precum: ordine stabilire drepturi salariale pentru personalul care beneficiaza de majorare salariala din AM (HG 595) la angajare, evaluare, modificare gradatii, etc, ordine de numire pe posturi cu atributii in gestionarea fondurilor structurale, ordine de modificare a structurilor organizatorice si a statelor de functii, nu sunt activitati eligibile pentru echipa de proiect. Dar in vederea stabilirii claselor de salarizare suplimentare orele alocate acestor activitati trebuie sa apara undeva. In timesheet apar doar activitatile eligibile, restul unde sunt mentionate?

Forum  Retea 1
Forum  Retea 2
Forum  Retea 3
Forum  Retea 4

Sesizare nereguli  Sesizare nereguli

Video  Video

 
  Proiect co-finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin POAT 2007-2013.

© 2011 Ministerul Fondurilor Europene
creare site-uri web - DancoVision
Home | POAT | Informaţii utile | Coordonare Asistenţă Tehnică | Licitaţii | Despre noi | Hartă Site | FAQ | Contact